dimarts, 16 de juny del 2009

Els de la Font del Vi a Banyoles

Benvolguts associats, la Companyia de la Font del Vi porta el seu espectacle Cantatataula a Banyoles el dia de Sant Joan cap al vespre.
Aquí us poso un enllaç, perquè en aquesta ocasió, a més a més de cantar "la cançó de la migdiada", el "tantes tasses", el "doctor fetge" i etcètera, resulta que el Grup Gastronòmic del Pla de l'Estany faran un sopar que pinta d'allò més bé (he sentit a parlar d'uns pastissets de mel llegendaris, i d'un conill amb mel de Crespià..., és clar que, ara que hi penso, el conill no entra en el menú: sopa de peix, amanida, pollastre de pagès, pastissets de mel...); i vi, és clar, acabat de sortir de la font, o sigui de la bota.
L'enllaç és aquest: http://www.octubredigital.com/aphonica/aphonica2009/default.htm
i encara un altre enllaç:
http://www.lafontdelvi.wordpress.com/

Amigues i amics, que tingueu una bona dormida!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

En que quedem, de la font o de la bóta?

El President ha dit...

Però una bóta, sobretot si és plena, i quaan obrim l'aixeta i surt aquell rajolí... no és una bonica mena de font? Heu de saber que caure en aquestes precisions enutjoses és anar perillosament cap a l'insomni! Coi!

Aparici ha dit...

Hola a tothom des de Lloret! He fet uns calerons aquests darrers dies, i ara que ve la revetlla de Sant Joan i com que els petards em fan por, pensava retirar-me cap a un indret més tranquil.
Em sembla que vindré a Banyoles, al sopar, a veure quina mena de pinso ens donen! Estava pensant..., President, a mi només m'interesa la verdura i els postres, potser ho podríem arreglar a canvi de portar algun fato d'aquí cap allà... Els pastissets de mel són la meva debilitat, m'agraden molt!

Wendy Lu ha dit...

Que moooono! Ai, Aparici, ets moníssim!
a dia d'avui queden només cinc entrades per l'àpat de Banyoles, vet aquí per què, de cop, els de la Companyia no diuen ni piu...ja no hi ha lloc!
ara, tu vols que hi anem junts, Apariciet del meu cor? sóc molt amiga d'un que recita a l'àpat ens posarem a la cua i ja veuràs com al final falla algú i ens cola, ni que sigui amb una invitació per tots dos. Jo beuré el vi i menjaré el pollastre, et deixo a tu l'amanida i els pastissets. Fa? m'hi portes? m'has de venir a buscar a Calaf, però. Millor que sigui abans que comenci la verbena, ara quan baixi una mica el sol, i després , xino ,xano...cap a Banyoles falta gent! per arribar demà al vespre.