dijous, 7 de gener del 2010

¡Finalment ha arribat la panera de EL POZO S.A.!

Avui ha estat un dia de molta xerinola a l'Associació perquè finalment ha arribat la panera que tots estavem esperant. No està malament; no hi ha cap pernil, però no està gens malament. Perquè us en feu una idea aproximada us en diré el contingut:
-Pechuga de Pavo bien star (sin grasa, reducida en sal)
-Fuet nobleza
-Mortadela Aceitunas
-Imperial de cerdo ibérico (longaniza)
-Manteca de cerdo ibérico (400 g)

Anava adreçada "A la atención del Sr. D. Aparicio Abrós, Burro Catalán"
L'Aparici, que com sabeu està malalt, ha dit que tant li feia la panera, que no la volia ni veure, de manera que aquesta tarda, a l'hora de verenar, li hem estat fent uns compliments (a la panera).
A més, els de Múrcia, han tingut l'atenció d'incloure un escrit que copio tot seguit:
"Estimado Señor Don Aparisio Ambrós Del Seu Tros:
¡lo prometido es deuda!
Aquí tiene, para disfrutar y compartir con sus amigos del club de la siesta, el lote de nuestros productos, todos de primerísima calidad. También me he permitido añadir al lote esta hermosa libreta tibetana con la esperanza de que en estos dias de convalecencia la utilice Ud para escribir sus memorias y reflexiones haciendonos a todos participes de su gran sabiduria y experiencia de la vida.
Y me atrevería a aventurar, Señor Don Aparicio, que de ser así, la Fundación el Pozo veria con muy buenos ojos la publicación de tan valuoso opúsculo como prueba de amistad con Cataluña y con la Asociación de Amigs de la Midiada, osea, siesta.
Deseandole un pronto restablecimiento quedo a su disposición y a la de su amable presidente para qualquier eventualidad que se le ofrezca.
Atentamente
Juan Pedro Florido
Director Gerente
El Pozo S. A."

En fi, muchas gracias y que tengan Uds. un próspero año nuevo.

(si cliques a dalt hi ha 3 comentaris)

5 comentaris:

Juan Pedro Florido. El Pozo S.A. ha dit...

Caballeros, pero ¿han dudado alguna vez de nosotros? el honor de El Pozo ha sido siempre cumplir, cumplir y cumplir. con los empleados, con los cerdos, con la clientela.
Al ver que correos estaba retrasando la entrega hemos recuperado el paquete, que estaba estancado en Madrid y lo hemos entregado a los Reyes Magos con quienes tenemos buenas relaciones desde hace tiempo: aunque ellos no comen cerdo, tienen mucha experiencia en la distribución de jamones...!directo, de la pata al hogar! es su lema.
Lamentamos, claro, que el señor don Aparisio Abrós de su Tros no esté en condiciones de saborear nuestra manteca...y en fin, ¿qué más podemos decir? muchos saludos a los señores socios de la Midiada, que esperamos recibir mejor trato en el futuro (porque discúlpeme Sr Presidente pero hasta ahora nos han tratado un poco mal en este blog, como charnegos en la Barcelona de los años 50), y que viva la amistad de murcianos y catalanes y vica el Barsa!!!

Franz ha dit...

No sabia que la manteca de cerdo iberico amb una mica de pa torrat era tan bona.
Esta buenísima!

El President ha dit...

Sr Don Juan Pedro Florido:
Em sap greu que un anònim desaforat hagi pogut mostrar actituds poc amigables en relació a la seva persona i l'alta institució que vostè representa. Em disculpo en el seu nom i en nom de la seva inconsciència. És trist de constatar que el món és pler de desaprensius. Si li serveix de desagravi, li diré que encara resto admirat del preuat obsequi que ens heu fet arribar: una meravella de bon gust, una presentació exquisita; sàpiga que estem disfrutant d'allò més amb les llaminadures de la cistella, i que no passa dia que no brindem a la vostra salut. En quant a mi, em serveix de consol pensar que la nostra tolerància és un petit tribut que hem de rendir per la llibertat d'expressió que tant valorem.
Que tingueu la millor de les migdiades!

Anònim ha dit...

En Franz aquesta nit s'ha posat malalt i l'han portat d'urgències a l'hospital: descomposició.
Voleu dir que no es culpa d'aquests de Jamones el Pozo? Jo de vosaltres, els incondicionals de la panera, prendria alguna precaució.

Anònim ha dit...

Després de les Festes de Nadal va bé una dieta de fruita i verdura. Crua i cuita, algun peix a la planxa.
Herbes remeieres com romaní, farígola, marialluïsa,...
I sap què li dic
"carpe diem" com deia l´Horaci
Imma